Monday, December 7, 2009

MACAM MANA NUFFNANG NI????

hari ni dah dua mingg uaku main dgn nuffnang ni..tapi tak naik2 pun income nuffnang aku..huhuh..
so kepada korang2 yang dh dpt income dgn nuffnang ni..ajar la aku buat macam mana..aku bagai nak gila pikir masalah nuffnang aku ni....

try la tgk sendiri...


p/s ; klik gambar kalau nak enlarge

4 komentar:

intan izani said...

zoul,
baru 2 minggu eh?
masih awal lagi
earning belum masuk lagi tu

lagipun untuk minggu ni
belum tambah pun
mungkin esok lusa
tak tau lah

jgn risau, pasti akan bertambah nanti
keep up!

NiNa' said...

samela..... baru 2 minggu maen nuffnang ni.. income... xde.. hehehehehe..~ maen pon sbb saje2..~
dpt dlm rm 6 kot..

r0sLiNa said...

nuff lmabrt cikit incme nak suk...
btw dah click flymas

nurthurayya said...

bru rm0.50 hehehe~~
xreti la nk maen...hikhik~~