Wednesday, December 9, 2009

HAD UNTUK KAYA??

wawaa...arini aku mendapat berita baru dari ADMIN MSPACEMONEY..dah ada peraturan baru dah..pakej2 ni klik ada had limit la pulak..tapi tak pe..rm100 sebulan pun ok gak..spe nk bg rm100 sebulan free2
hehehe

well.utk setiap pakej..had limit utk setiap klik adalah berbeza...

plantinum – 2200 klik sebulan
diamond –
2500 klik sebulan
pearl –
2300 klik sebulan
ruby –
1500 klik sebulan

so kalau utk pakej RUBY tu..sebulan rm150 je la ye..haha..tapi mak aku kata ok la..sbb spe nak bg rm150 free2 kan..hehe..so kepada mereka yang nak join tu..ape lagi klik la..sbb dgr2 kata 1hb tahun dpn harga nak join akan dinaikan bg semua pakej.RUBY saje kalu tak silap RM100 lpas ni..so..cepat2 la ye..hehe..sbb mmg untung ha..


NAK DAFTAR?NAK USHAR?>>>>> SINI DA<<<<<

3 komentar:

Valter said...

My friend, thank you very much for your visit, new day of happiness and successes. Hugs Valter.

s4m said...

nk tny nih..nk msuk myspacemoney kne byr ka?

ZoUL said...

yup..kena bayar la..
try tgk kt link tu..