Thursday, December 10, 2009

LAGI-LAGI FREE!!!CATCHEYE.COM LA PLAK...


sedang aku berjalan dan berblogging..aku terjumpa sesuatu.CATCHEYE.COM..prgram affilite pengiklanan kat MALAYSIA..setelah aku baca.aku dapati prgram ni FREE JOINING..so,risiko kurang la sikit untuk rugi kan.takat promote link suh org join tu..takan la org tak nak join.dah la FREE..lpas join dpt duit lak tu RM1..nmpak ciput je RM1.tp boleh g tandas 5 kali beb..(tandas 20sen la..)so..mmg agak best la gak..aku pun try la..kalau ada apa2 perkembangan ak akn bgtau..hihihih...jgn jadi mcm ONLY IN MALAYSIA kejadah pe tah tu sudah..hihih..

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, JOM CARI DUIT SIKIT...ianya FREE TANPA MODAL..Luangkan masa 5 minit anda di sini, Jom join catcheyes jom.. Catcheyes adalah sebuah syarikat pengiklanan TERBARU di Malaysia, apa yang menariknya anda DI BAYAR untuk setiap iklan yang anda lihat disini, ya,mudah saja, klik2 iklan tak samapai seminit dah dapat duit, malah mereka MEMBAYAR kita sehingga level 4 secara infiniti.... Katakan anda menaja 10 orang di level 1, kemudian mereka menaja 10 orang lagi sehinggalah 4 level, tahu tak $NAME&? awak akan peroleh RM11 jika sehari mereka klik untuk 1 iklan, kalau sehari mereka klik 10x anda peroleh RM11x10=RM110 Jika sebulan anda akan peroleh RM110x30=RM3300.. banyak tu ..awak tak nak ke? Jom sertai saya..benda ni 100% PERCUMA, TAK PERLU MODAL cuma perkenalkan kepada 10 orang je..benda free xkan tak boleh ajak..untuk maklumat awak, keahlian catcheye semakin bertambah sekarang..jangan berlengah lagi..Ini bukan penipuan..ini betul2.. Bagaimana cara nak register!!

1. Klik http://www.catcheye.com.my/?r=21774

2. Klik join catcheye now

3. Isi maklumat diri, IC dan alamat (penting sebab cek dihantar berdasarkan ini, selepas cukup RM50)

4. Isi jawapan: Soalan 1 jawapan A, Soalan 2 jawapan B, Soalan 3 jawapan A. (jika awak jawab salah pendaftaran tidak diterima)

5. Klik agree and proceed..Ok, siap Kemudian apa perlu anda buat?

6. Klik sign in

7. Lepas sign in klik reward panel

8. Awak lihat akaun awak ade RM1 (bonus) dan link awak.

9. Copy link awak dan gantikan link saya ini dengan link awak.

10. Postkan risalah saya ni di buletin myspace/friendster/tagged,hi5 & emailkan kepada kawan2.

11. Lihatlah tak sampai sebulan awak dah ade 10 orang di level 1 percayalah! sebab benda ni 100% PERCUMA TANPA MODAL.

SO NAK DAFTAR TAK???>>>DAFTAR<<<

2 komentar:

mie said...

best ke catcheye ni?

ZouL said...

best ler..
free je..try la..